Forsikringsfordeler

Som medlem i Finansforbundet kan du spare mye ved å benytte medlemsrabattene dine på forsikring. Over 60 % av medlemmene benytter seg av forsikringsfordelene hos Gjensidige som vi har forhandlet frem sammen med YS.

Forsikringene er blant markedets beste, og målinger viser at medlemmene våre er svært fornøyde med hvilke skader forsikringene dekker, kundebehandlingen og oppgjørstiden i Gjensidige.

YS Innbo – en av markedets beste innboforsikringer

Som medlem i Finansforbundet kan du kjøpe innboforsikring til en svært lav pris. Forsikringen hjelper deg hvis tingene dine blir rammet av tyveri eller plutselige og uforutsette skader, som brann eller uhell.

Medlemspris på YS Innbo

Tilbud til nye medlemmer i Finansforbundet

Som nytt medlem i Finansforbundet betaler du bare halv pris på YS Innbo. Innboforsikringen er en av markedets beste og i tillegg lavt priset – og derfor våre medlemmers favoritt. For å benytte deg av velkomsttilbudet hos Gjensidige må forsikringen settes i kraft før det har gått to måneder etter at du meldte deg inn.

Medlemspris på YS Innbo for nye medlemmer

YS Livsforsikring sikrer de du er glad i

Bidrar inntekten din til økt livskvalitet for andre? Sørg for at dine nærmeste har et økonomisk sikkerhetsnett hvis det verste skulle skje. Prisen er svært lav, fordi Finansforbundet og YS har forhandlet på vegne av alle medlemmene.

Medlemspris på YS Livsforsikring

Norges mest kjøpte bilforsikring

Bilforsikringene fra Gjensidige passer for alle – enten du kjører ny eller brukt bil. Den dekker det meste, og skaper trygghet for alt som kan vente rundt neste sving. Dersom du ikke har forsikret bilen din i Gjensidige, kan det være lurt å sjekke medlemsbetingelsene dine. Som medlem i Finansforbundet får du inntil 32 % rabatt på bilforsikringen.

Medlemspris på Bilforsikring

Reiseforsikring for korte og lengre turer

Reise Pluss har omfattende dekninger som passer for de fleste. Vi har ofte med oss større verdier på tur enn vi tror – derfor er reiseforsikring like aktuelt på tur i Norge som i utlandet. Den gjelder fra du går hjemmefra. Som medlem i Finansforbundet får du 29 % rabatt på reiseforsikringen.

Medlemspris på Reiseforsikring

Forsikringer for unge medlemmer

Som medlem i Finansforbundet får du noen av markedets beste forsikringer med egne fordeler for deg under 30 år. Det er tre forsikringer alle bør ha uansett alder og livssituasjon: Innboforsikring, Reiseforsikring og Uføreforsikring.

Sjekk medlemsfordelene hos Gjensidige for deg som er under 30

Tannhelseforsikring

Nå kan du få dekket utgifter til hull i tennene, sprukne fyllinger, rotfyllinger osv. til medlemspris. Her kan du velge både grad av forsikring og hvem som skal forsikres etter ditt behov. Bestill tannhelseforsikring i dag, så slepper du ubehagelige overraskelser hos tannlegen.

Medlemspris på tannhelseforsikring

«Jeg sparte inn kontingenten»

Vegard Sogne, Kundekonsulent

Ikke gå glipp av medlemsfordelene

For at du skal få de rabattene du har krav på som medlem må du samtykke til at Gjensidige kan få informasjon om deg og ditt medlemskap. Klikk her for å oppdatere dine samtykker

Sjekk alle dine medlemsfordeler hos Gjensidige

Er du ikke medlem i Finansforbundet?