Finansforbundets kompetanseplattform og læringsspill er lansert!

Se webinaret under for all informasjon du trenger, både om plattformen og konkurranser:

Kompetanseportal

Finansforbundet har laget en helt ny digital kompetanseplattform- en kompetanseportal for alle tillitsvalgte!
Kompetanseportalen samler alle nødvendige verktøy, læringsressurser og alle opplæringstilbud og kurs på ett sted.

NÅ er det enkelt å finne frem! Last ned app’en Attensi Portal og logg deg inn med “Finansforbundet”- og ditt mobilnummer og lag deg din egen bruker. Kan også brukes i nettleser.

Finansforbundets Skills er spillbasert trening og læringsspill for å trene på viktige ferdigheter for tillitsvalgte. De første spillene tar deg igjennom forhandling, GDPR, retorikk og kommunikasjon (lanseres 29.november), og i januar lanserer vi et helt nytt spill i lønn og lønnsdannelse! I spillene trener du både på teoretisk kunnskap og praktisk anvendelse. Spillene vil være et «levende» produkt som jevnlig oppgraderes med nye elementer. Her kan du konkurrere med andre tillitsvalgte om en plass blant de 20 beste!

Finansforbundets Skills finner du i Kompetanseportalen, men kan også lastes ned som egen app: Attensi Skills- logg inn med “Finansforbundet” og vipps er du i gang!

Presentasjonen fra lanseringswebinaret finner du her:

Du laster ned Kompetanseportalen og Finansforbundets læringsspill i App store/Google Play. Attensi Portal = Finansforbundet Portal og Attensi Skills: Finansforbundet Skills.

Kompetanseportalen finnes også i nettleser: