Svar på de oftest stilte spørsmålene om medlemsfordelene på forsikring

Får du ofte spørsmål fra medlemmer om forsikringsfordelene hos Gjensidige? Vi gir deg svarene.

Er det mye å spare på medlemsfordelene hos Gjensidige?

Ja, mange sparer inn hele kontingenten.

Er innboforsikring inkludert i medlemskapet?

Nei, du velger selv om du vil kjøpe en av markedets beste innboforsikringer, YS Innbo.

Får jeg noe velkomsttilbud?

Ja, alle nye medlemmer får tilbud om halv pris første året på innboforsikringen, YS Innbo.

Jeg er ung. Gir det noen fordeler?

Ja, dersom du er under 30 år, får du 30 % ungrabatt på den populære innboforsikringen, YS Innbo, og hele 32 % rabatt på bilforsikring.

Hvor godt er forsikringstilbudet hos Finansforbundet sammenlignet med andre fagforeninger?

De forskjellige fagforeningene har ulike tilbud, og mange opplever at tilbudet til Gjensidige er best, fordi:

1. medlemsprisene hos Gjensidige er svært konkurransedyktige
  2. du velger selv hvilke forsikringer du vil ha
  3. du kan få kundeutbytte på forsikringene dine

Hvilke forsikringer er det man får lav pris på?

Du får medlemspris på omtrent alle de forsikringene du måtte ha behov for:

• Svært lav pris på YS-forsikringene som er laget for Finansforbundet og de andre forbundene i YS (Yrkesorganisasjonenes Sentralorganisasjon). Dette er forsikringene YS Innbo, YS Hytteinnbo, YS Livsforsikring, YS Uføreforsikring Pluss og YS Familieulykke
  • Rabatter på andre viktige forsikringer som for eksempel bil-, hus-, reise- og dyreforsikring

Hvor finner jeg mer informasjon om fordelene?

Var dette nyttig?