Våre coacher

Du velger selv hvem av våre erfarne coacher du vil benytte.

Sissel Stoltenberg

Sissel Stoltenberg er sertifisert coach med utdannelse fra The Coaches Training Institute, California/London, og relasjonscoach fra Organisational and Relationship System Coaching, London/Oslo.

Hun er også sertifisert i flere verktøy innen psykologi/prosess/rekruttering. Hun har bakgrunn som HR-manager.

Anne Grete Schiøtz

Anne Grete Schiøtz har Master of Management utdanning fra BI og mange års erfaring med personalledelse og Human Resource Management (HR).

Hun kjenner arbeidsmarkedet godt både fra arbeidsgiver og arbeidstakers side.

Anne Grete tilbyr karriere-coaching og karriere-trening for deg som ønsker å skifte  jobb eller har utfordringer der du er.

Torhild Kalstø

Torhild Kalstø jobber til daglig som leder av Kreativt Næringssenter i Stavanger.

I tilegg til å drive individuell veiledning og coaching arbeider hun også med bedriftsrådgiving ved omstilling og endringsprosesser samt rekruttering.

Torhild er sertifisert på Cattell 19PF som er en av verdens mest brukte og mest anerkjente personlighetstester.

Lise Martens

Lise Martens er opprinnelig utdannet lærer med idrett og språk som kjerneområder.

Hun har utdannelse i coaching og relasjonscoaching fra London, en Mastergrad i HR (Human Resource Development) og en Ph.d (æresdoktor) fra Sveits.

Lise er også utdannet, yoga-og meditasjonsinstruktør.

Elin Stoermann-Næss

Elin Stoermann-Næss er sosionom med spesialisering i veiledning og sorg- og krisearbeid.

Hun har jobbet med personal- og kvalitetsutvikling i privat næringsliv i tillegg til mange års erfaring med sorg- og krisearbeid i det offentlige helsevesen.
Ønsker du bistand fra Elin- ta kontakt med oss.

Anne Jorunn Ravndal

Anne Jorunn Ravndal har lang erfaring fra norsk og internasjonalt næringsliv. Hun har jobbet med undervisning, gründer, leder- og organisasjonsutvikling, tillitsvalgtopplæring, retorikk og kommunikasjon, rekruttering og coaching av mennesker i omstilling. Den røde tråden er kommunikasjon og relasjonsbygging.

Anne Jorunn har studert Retorikk og Kommunikasjon på Universitetet i Oslo (UIO), Administrasjon, organisasjonspsykologi og ledelse ved Handelshøyskolen BI, og Kommunikasjon og forandring (NLP) ved Skandinavisk Institutt for Kommunikologi.

Hjertebarnet hennes er retorikk fordi det handler om å møte mennesker der de er, og lede videre til ønsket mål og retning.

Ønsker du hjelp fra Anne Jorunn- ta kontakt med oss.

Mona Danielsen Pettersen

Mona Danielsen Pettersen er gründer og partner i Bergen Coach Partner og første coach i Norge som er sertifisert i henhold til Den Norske CoachForening sin bransjestandard for coaching.

Hun har en bachelorgrad i Økonomi og Administrasjon, og mange års erfaring som leder, konsulent, coach og mentor.

Spesialområder: Lederutvikling, teamutvikling, selvutvikling, karriereutvikling, kundeservice og salg.

Pål Kleven-Fredriksen

Pål Kleven-Fredriksen er kjent som Coach Pål, han er partner og lederutvikler i Considium Consulting Group AS og partner og grunder i coachingselskapet Fenomental. Han er også sertifisert  som Hypnotherapist ved The American Board of Hypnotherapy.

Pål har lang fartstid med å jobbe med coaching og utvikling av selgere og ledere hos Bisnode i Norge og i 17 andre europeiske land.

Han er den som forteller deg det du ikke vil høre, han som får deg til å innse det du ikke vil se, slik at du kan bli den du er ment til å være.